اس ام اس دلتنگی و دل خون جدید + آهنگ آنلاین

اس ام اس دلتنگی و دل خون جدید + آهنگ آنلاین

اس ام اس دلتنگی و دل خون جدید + آهنگ آنلاین
بازدید : 3237

اس ام اس دلتنگی و دل خون جدید + آهنگ آنلاین

اس ام اس دلتنگی و دل خون جدید

 

بر همان عهد که یاد و خیالت بستم

یاد من هم نکنی به یادت هستم ...

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

دلم را که مرور میکنم

تمام آن از آن توست

فقط نقطه ای از آن خودم...

روی آن نقطه هم میخ می کوبم...

و قاب عکس تو را می آویزم

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

بی تابم و دل برای دیدار

تنگ است تقصیر دلم چیست؟

مرام تو قشنگ است

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

دلهره هایت را به باد بده

اینجا دلی هست که

برای آرامشت دستی به آسمانت دارد

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

به کلبم قلبم دعوتت میکنم

تا بدانی در اجاق سرد دلم

جیزی جز یاد تو نمی سوزد

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

با خنده ات احستس سعادت کردم،

بگذار همیشه بنگرم در چشمت،

حالا که به چشمان تو عادت کردم

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

گاهی وقتا آدما در عرض چند ثانیه

دل کسی رو که دوستشان دارند میشکنند

منو بابت اون ثانیه ها ببخش

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

نامم ز کارخانه عشاق محو باد

گر جز محبت محتب تو بود شغل دیگرم

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم

دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

 ͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

گر لایق من نیست که یار تو باشم

بگذار که در سایه ی دیوار تو باشم

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

͏♥♥♥ Cfss.ir♥♥♥ ͏ 

ॡ ॡ ॡ ॡ ॡ

نه بلبل خواهد از بستان جدایی

 و گل دارد زیبا یاری.

اگر گفتی مرا الان چه حالیست؟

میان قلب من جای تو خالیست

اس ام اس دلتنگی و دل خون جدید


نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید